Tjena 88B. Tror 1ans säkring går till batteriet på Volvo 740. Det kan bli lite varmt, är helt normalt med en gammal bil. Det man kan göra är att försöka rengöra kontakter och kablar som 1ans säkring går till. Mycket troligt är det lite oxider, smuts och avlagringar som gör att (strömmens väg blir lite överbelastat ) och därför blir lite varmt.
Tror detta inlägg passar bättre i en felsökningstråd ?. Undrar om jag får flytta den till forumet istället ?
Det är en paragraf som säger att när man gör en omkörning så får man inte orsaka annan trafik för fara. Tycker att i mitt fall så finns det omständigheter som kan ifrågasätta detta. Men det är denna paragraf som försäkringsbolaget har gjort sitt beslut på
Gjorde oljebyte idag på denna kompressor. Råkade hälla i 4 dl olja och det slutade med att det sprutade olja överallt från oljepåfyllningen. Hade jag läst lite noggrannare hade jag sett att man endast skulle fylla i 1 dl olja
Hittade ett tv reportage från när Delplocken hade 1 års jubileum i Hedmora. Dala-demokraten var där och filmade strax innan dem öppnade och gjorde intervjuer av människorna på området. http://www.dalademokraten.se/dalarna/...i-hedemora
Hittade en Norsk test av denna hjulmutterdragare där dem jämför lite olika märken av mutterdragare. Denna test ligger länkad även på biltemas sida men här kommer länken direkt till testet http://www.autofil.no/902871/muttertr...-elektrisk
Han fick ut resten av tändstiftet. Lyckades borra bort det som satt kvar.
Rätt vanligt att NGK tändstift går av så här. Iaf mer vanligt än andra märken. Kan vara värt att tänka på nästa gång du byter tändstift